Corsair ST50 Premium Headset Stand

€ 39,99

Corsair ST50 Premium Headset Stand Review

Niels van Wooni 14 december 2021, 131 views Product gekocht

Corsair ST50 Premium Headset Stand

Lees onder ----->

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Stevig
  • Solide
  • Mooi
  • Strak
  • Zwaar

Minpunten

• Steunpunt waar de headset op 'rust' is vrij hoekig en scherp. Hierdoor al snel een afdruk in headset met een risico op scheurvorming als je een lederen headset band hebt.

Goed, zwaar en stevig gebouwd.
Staat stevig en ook een zeer mooi afgewerkt en strak uiterlijk.
Op het eerste oog perfect..

Helaas is het steunpunt waarop de headset rust vrij hoekig en scherp,
Hierdoor na enkele uren al een scherpe afdruk in de band van je headset.
Als je een headset hebt met lederen band kan deze na verloop van tijd gaan inscheuren.

Door deze eigenschap zijn alle positieve punten van deze stand in 1 klap te niet gedaan.
Aangezien ik een vrij dure headset heb, wil ik die niet verpesten met deze stand.

Ik heb hem net 2 dagen, ik kijk het nog even aan maar denk aan retour.

Denk goed na of je deze koopt.

Heb jij ook een Corsair ST50 Premium Headset Stand?

Dat vind zelf ook min punt waar headset op rust zo hoekige is.

Als keer new headset koop dan koop zelf ook ander headset standaard.
Heb hem toch gehouden en ben er achteraf toch blij mee. Ik heb een laag wc papier opmaat geknipt en tussen m'n headset en de stand gelegd.

Geen afdrukken hier!