Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zilver

€ 128,95
Specificaties Android compatibel en 30,3g - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zilver Review

argonaut 12 december 2021, 558 views Product gekocht

Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zilver

Teleurstellend

Pluspunten

• Mooi design

Minpunten

• GPS inaccuraat
  • Geen Google Pay
  • Buggy

Ik heb de Watch4 vrij kort na de release gekocht ter vervanging van m'n Watch Active 2, voor voornamelijk het meten van hardloop- en zwem-activiteiten. Ik kan inmiddels concluderen, dat dit een dikke downgrade is t.o.v. de Watch Active 2. De GPS is inaccurater, er zijn constant bugs/freezes en heb al 2 keer moeten resetten. Ik gaf Samsung de voordeel van de twijfel en heb gewacht op de updates/tweaks, maar we zijn 4 maanden verder, en het is nog steeds een half-fabrikaat. Als klap op de vuurpijl, is Google Pay not steeds niet beschikbaar in NL, en ik heb de Watch4 nou juist gekocht voor die google functionaliteiten.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zilver?

Vervelend dat je niet blij bent met je Watch. Ik heb hem zelf ook en Google Pay doet het bij mij gewoon. Gps is ook best ok. Misschien even de Watch resetten. Als dat het niet oplost even terugsturen naar Samsung.
Hi Haaibaa2, ik heb gecheckt en sinds een week is Google Pay dus beschikbaar in NL. Was ik niet op de hoogte, maar heeft lang genoeg geduurd. Dank voor je advies!