Call of Duty: Vanguard, PC

Niet beschikbaar
Specificaties PC • Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Call of Duty: Vanguard, PC Review

tfro71 8 december 2021, 188 views Product gekocht

Call of Duty: Vanguard, PC

Speelt soepel, buggy, bloedirritante tussen stukjes die je niet kunt overslaan. Andere speler zien niet hetzelfde als jij.

Pluspunten

• Mooie graphics
  • Speelt soepel

Minpunten

• Je moet allerlei crap tussendoor kijken
  • Andere speler zien niet hetzelfde als jij
  • Knalt er om de zoveel tijd uit.

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 2
Stabiliteit Score: 2
Nieuwe game dus er mag nog wel een bugje inzitten, maar crasht zeer regelmatig en dat is weer niet de bedoeling.
Gameplay en maps zijn netjes en met de nodige uitdaging. Wel erg statisch dus op een gegeven moment weet je wel waar iedereen zit en waar de 'snipers' hangen.
Alles met glidebommen en zo had er van mij uit gemogen.

Het meest irritante zijn allerlei stukken waar je persé naar moet kijken van de makers en die niet over te slaan zijn.
Gebeten door een hond: je zult je hele dood persé moeten bekijken.
Aan het eind moet je persé de 'helden' bekijken en ze voten. Dacht je net de cheaters niet op te hoeven hemelen, moeten we er ook nog over gaan stemmen.
Dit is voor mij de reden om het spel regelmatig aan de zijde te schuiven of tussendoor gewoon wat anders te doen.

In de campagne is dit nog erger, daar worden halve films afgespeeld die je ook niet kunt overslaan.

Er zitten weer de nodige momenten in waarbij je ding "hoezo kan dit, zijn het cheaters of echte toppers? Ik weet het niet maar een speelveld met eigen niveau spelers is het niet altijd. Is bijna niet aan te ontkomen blijkbaar maar verpest het spel aardig.

Heb jij ook een Call of Duty: Vanguard, PC?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties