Sony Xperia 1 III Zwart

€ 892,-
Specificaties 6,5" • 3840x1644 • 256GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia 1 III Zwart Review

oneesars 7 december 2021, 146 views Product geleend

Sony Xperia 1 III Zwart

De Sony is wel een multimedia powerhouse. Het 4K Oled 21:9 scherm met stereo geluid. Zorgen voor de juiste mobile media beleving.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm 21:9 Oled 4k
  • Snel Snapdragon 888
  • Headphone jack
  • Hoge kwaliteit

Minpunten

• Accu kan beter

De Xperia 1 iii voelt stevig en degelijk aan. De knoppen voelen stevig en alles zit goed in elkaar. De vingerafdruk scanner locatie was voor mij wel even wennen deze zit aan de zijkant op de aan en uitknop. Deze ben ik achter op de telefoon gewend. Verder ben ik erg blij dat de Google assistant knop wat verzonken is. Zo druk je deze niet meer zo snel in. De camera knop steekt wel weer wat uit. Dit heeft weer het voordeel dat je deze half kan indrukken. Zo heb je echt een camera knop. Wat het foto's maken wel weer makkelijker en beter maakt.

De Sony is verder wel een multimedia powerhouse. Het 4K Oled 21:9 scherm met stereo geluid. Zorgt voor een uitstekende film beleving. Het beeld is erg scherp en het geluid zuiver en diep. Wat bij de meeste telefoons niet het geval is.
Door de stereo opstelling en de kwaliteit van de spiekers, zorgt er ook voor dat je er prima muziek opluisteren. Voor de beste ervaring blijft een headset het beste. Gelukkig heb je daar de bluetooth optie voor en een headphone jack. Ook het gamen kan nog makkelijker met de Sony Xperia 1 iii. Deze heb je zo gekoppeld aan je Playstation controller. Wat het spelen van games een stuk makkelijker en beter wordt.

Het enige verbeter puntje zou de accu zijn. Tot nu toe houdt de telefoon het bij mij wel een dag vol. Maar vergeleken mijn Nokia die het 2 dagen vol kan houden. Is het toch wat matig.

Heb jij ook een Sony Xperia 1 III Zwart?

Vraag & Aanbod