Philips Slimme LED Spot PAR16 GU10 Review

appelsientjeTestpanel 6 december 2021, laatste update op 7 december 2021, 75 views Testpanel

Philips Slimme LED Spot PAR16 GU10

Goede lamp met een mooie lichtopbrengst voor een mooie prijs

Pluspunten

• Makkelijk in bediening
  • Lichtopbrengst

Minpunten

• werkt niet op HUE

Kwaliteit Score: 4
Unbox
Tja er zit een lamp in .... heel spannend is het niet

Kwaliteit
Zijn goede lampen met een mooie lichtopbrengst, ik heb 1 lamp gekregen .... maar heb er 3 bij gekocht want ik wilde wat creatiefs doen met de buitenlampen

Deze lamp is niet zo dik als de HUE variant en past dus eigenlijk altijd wel in een lamp houder die geschikt is voor GU10 fitting (zoals in dit geval de buiten lampen)

Gebruik
De lamp bedien je met de Wiz app wat eenvoudig is in gebruik. Je draait de lamp erin, start de app op en hij detecteer de lamp meteen. Je selecteert in welke kamer de lamp zich bevind en waar de lamp in zit (sta lamp, hang lamp etc)

In de App heb je verschillende instel mogelijkheden wat je wilt doen met de lamp, je kan kiezen tussen een paar standaard wit instellingen

Kortom een goede lamp voor niet veel geld, maar persoonlijk zou ik toch liever voor de kleur variant gaan simpel weg omdat je wat meer features hebt

Heb jij ook een Philips Slimme LED Spot PAR16 GU10?