Sony Xperia 1 III Zwart

€ 892,-
Specificaties 6,5" • 3840x1644 • 256GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia 1 III Zwart Review

LaDiieYTestpanel 6 december 2021, 86 views Testpanel

Sony Xperia 1 III Zwart

Dit is een prima product, maar vind de prijs iets te hoog. Dit heeft te maken met wat min puntjes wat ik heb ontdekt. De voorcamera van het toestel werkt wel prima maar het beeld is wazig als je er bijvoorbeeld een livestream mee maakt!

Pluspunten

• Achtercamera, geweldige zoom functie
  • Geluid, prima tijdens muziek luisteren
  • Smal design, waardoor handig met 1 hand te bedienen

Minpunten

• Voorcamera, zeer wazig tijdens focus.
  • Lang design, hierdoor uit de telefoon heel groot
  • Bepaalde apps kun je niet verwijderen zoals spelletjes

Dit is een prima product, maar vind de prijs iets te hoog.
Dit heeft te maken met wat min puntjes wat ik heb ontdekt.
De voorcamera van het toestel werkt wel prima maar het beeld is wazig als je er bijvoorbeeld een livestream mee maakt! Ik werk zelf met sieraden en wou deze laten zien maar dat was heel erg wazig waardoor niemand dit goed kon bekijken, vergeleken met mijn Samsung plus 10 deze geeft daarmee juist een super kwaliteit maar is al 2 jaar oud.

De achterzijde camera daar in tegen is super! Vooral de zoom functies maken de telefoon wel echt af.
Leuk voor mensen die van fotograferen houden en natuur want je kunt zo goed inzoomen dat je de mooiste natuurfotos kunt maken!

Heb jij ook een Sony Xperia 1 III Zwart?

Vraag & Aanbod