LG Ergo 34WP88C Zwart

€ 649,-
Specificaties 34" • 3440x1440 • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG Ergo 34WP88C Zwart Review

GoldsT 6 december 2021, 82 views Product geleend

LG Ergo 34WP88C Zwart

De uitvoering van het scherm laat niets te wensen over. Het bevestigen aan mijn bureau gaat ideaal met de handige shermhouder. Voor de grote van het scherm valt het bewegen en roteren van het scherm helemaal niks tegen.

Pluspunten

• mat scherm
  • Geen ultra HD
  • met USB-C aan te sluiten op laptop

Minpunten

• geluid

Al een tijdje opzoek naar een curved beeldscherm. En nu deze mogen testen. Is het voor werken beter en prettiger werken?

De uitvoering van het scherm laat niets te wensen over. Het bevestigen aan mijn bureau gaat ideaal met de handige shermhouder. Er is geen voet bijgeleverd dus je dient hem wel aan je bureau rand te klemmen. Voor de grote van het scherm valt het bewegen en roteren van het scherm helemaal niks tegen. Perfecte uitvoering, wel ech ergo dus. De kabels kun je zelfs door de houder laten lopen als het helemaal netjes wil inrichten op je bureau.

Je kunt inplaats van het scherm aan te sluiten op je DP-uitgang of je HDMI aansluiting op je laptop deze ook aansluiten op je USB-C aansluiting. Wat ik ideaal vind als je drie schermen wil gebruiken kun je deze in principe allemaal direct aansluiten op je laptop/PC. mits je natuurlijk beschikt over een HDMI/DP en USB-C poort.

voor 3D weergave is het een erg fijn scherm. Er reflecteerd geen licht uit de omgeving op het scherm dus voor werken met modellen en tekening een goed scherm. Het is geen ultra HD scherm. deze zit er net onder qua kwaliteit. niet dat ik nu ultra HD gebruik bij werken maar mocht dit een issue voor je zijn bij het aanschaffen wel het vernoemen waard.

Het geluid uit het scherm valt wel tegen. Maar daar gebruik je hem waarschijnlijk ook niet voor.

Overall gezien een topscherm maar naar mijn mening niet al zijn geld waard.

Heb jij ook een LG Ergo 34WP88C Zwart?