Metroid Dread, Switch

€ 49,95
Specificaties Nintendo Switch • Avontuur, Platform • 12 jaar - Bekijk alle specificaties

Metroid Dread, Switch Review

bobberg 5 december 2021, 146 views Product gekocht

Metroid Dread, Switch

Deze Metroid gekocht en is zowel via de Switch op de TV als de Switch zelf erg leuk.

Pluspunten

• Leuke game
  • Vette boss-fights

Minpunten

• Relatief kort
  • Weinig replaywaarde

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 2
Stabiliteit Score: 5
Metroid Dread is zowel via de Switch op de TV als de Switch zelf erg leuk.

Zelf ben ik een Metroid fan en ook veel Metroidvania-games gespeeld. Vandaar was dit ook en game die ik moest spelen. Ik ben redelijk ervaren in dit soort games, maar zou me voor kunnen stellen dat sommige mensen met Metroid Dread wat meer moeite mee zullen hebben. Sommige boss-fights zijn namelijk best pittig en zien er ook gaaf uit. De nieuwe parry functionaliteit is eigenlijk alleen echt bij boss-fights nodig.

Af en toe is het even uitvogelen waar je vervolgens heen moet gaan, maar de game wijst je vaak ook wel de goede kant uit. Eerste run-through uitgespeeld in 7 uur en 15 minuten. Daarna speel je een hard-mode vrij, maar in mijn optiek heeft de game niet heel veel replay waarde.

Het verhaal is oké. Maar je bent er ook best snel doorheen.

Heb jij ook een Metroid Dread, Switch?

Vraag & Aanbod