ASUS ProArt B550-CREATOR

€ 259,-
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

ASUS ProArt B550-CREATOR Review

Klunssmurf 5 december 2021, 211 views Product gekocht

ASUS ProArt B550-CREATOR

Dit moederbord werkt met Ryzen 7 2700X en ook met Ryzen 5 1600 AF

Pluspunten

• Koelt goed
  • Hoge kwaliteit
  • oudere cp[u's werken ook

Minpunten

• gewicht... het moederbord is wel heel erg zwaar

Layout Score: 5
Dit moederbord werkt met Ryzen 7 2700X en ook met Ryzen 5 1600 AF

Omdat ik wel een thunderbolt aansluiting nodig heb, nog een ryzen 7 2700x pc heb die ik niet wilde afdanken toch maar de gok genomen om te kijken of deze werkt op dit moederbord.
Ja dus, ik heb ook nog ff getest of het werkte met een Ryzen 5 1600 AF.. alles oke :-)

(Ik kon nog altijd uitwijken naar een nieuwere generatie cpu die ik gewoon heb en voor deze cpu de 2x zo dure pro-art met x570 chipset en thunderbolt aanschaffen als echt nodig was)

Heb jij ook een ASUS ProArt B550-CREATOR?