1 review

Innr Ledlamp Smart Candle Colour E14 1-pack

€ 23,95
Specificaties 1x E14 lamp (ZigBee) - Bekijk alle specificaties

Innr Ledlamp Smart Candle Colour E14 1-pack Review

hrigteri 4 december 2021, laatste update op 4 december 2021, 411 views Product gekocht

Innr Ledlamp Smart Candle Colour E14 1-pack

De INNR E14 Zigbee smart bulb RB 250 C is een prima alternatief voor de Philips (Signify) Hue lampen en kan zelfs via de Hue Android app bediend worden. Lees verder voor meer details.

Pluspunten

• Goedkoper dan Hue lampen
  • Werkt ook in de Hue app
  • Goede range van lage naar hoge Lumen
  • Goede range lichtwarmte

Minpunten

• Nauwelijks een handleiding
  • Kleur anders dan Hue

Kwaliteit Score: 4
De INNR range aan producten is ronduit prima te noemen en met een fijne prijs-kwaliteit verhouding. Ik was zelf al een tijdje op zoek naar een goede aanbieding voor Hue E14 lampen, maar zelfs "in de aanbieding" vond ik ze nog prijzig. De smart lampen van Lidl zijn wel heel goedkoop, maar toch ook wel heel veel minder van kwaliteit. Uiteindelijk kwam ik INNR eigenlijk vrij per ongeluk tegen en besloten om een gokje te wagen. Tot zover ben ik een tevreden gebruiker.

Lamp en doos.

Lichtwarmte bereik van 1800 tot 6500K bij 470 lumen.

6 Watt, IP20

Haertstikkuh mooi. Hoe werkt het?

Oh, aanwijzingen in de app...Welke app? Welke aanwijzingen?

Wat handig om te weten is, als je de lamp aandoet dan is deze direct voor korte tijd in de koppel-modus. Je kan de Hue app openen (of INNR hun eigen app zoeken natuurlijk, maar ik heb al wel genoeg smart home apps), gaan zoeken naar een lamp en dan de lamp even uit- en weer inschakelen. Dan zal je de lamp in de Hue app vinden en kun je die aan een kamer toewijzen. Handig.

Voor de factory reset dus even een aantal keren aan en uit doen vlak achter elkaar. Leuk om je kennissen even te pesten met deze kennis, als je dus iemand weet met INNR lampen.... ;-)

Ik heb meerdere reviews gelezen over de lamp voor ik deze kocht en veel heel uiteenlopende klachten gezien. Bij het instellen van kleur zou de lamp 'wit doorlekken', trillen, langzaam van kleur overschakelen, geluid maken, etc. Ik ben iemand die heel snel last heeft van als een lamp trilt, of een elektrisch apparaat irritante hoge toontjes maakt. Niets. De lamp is ook egaal van kleur. Traag... mwoah nee valt wel mee. Niet zo snel en soepel als een Hue lamp, maar eerlijk merk ik het verschil nauwelijks. Kortom: geen klachten.

Wat ik me wel kan voorstellen is als je de zowel Philips Hue originele lampen als deze INNR lampen door elkaar heen gebruikt, dat er dan verschillen ontstaan in de kleur weergave. Niet alle lampen zullen exact dezelfde kleur paars/rood/groen/blauw uitstralen. Als je de lampen in 1 vertrek dus mixt en je lampen op Spotify mee laat dansen en van kleur laat veranderen, dan zal je ongetwijfeld wel verschil van kleur merken en verschil in de soepelheid van overgang van kleur 1 naar kleur 2.
Maar als je alle lampen met INNR gevuld hebt, zul je daar geen last van hebben. Of je gebruikt de INNR lamp(en) in een ander vertrek.

Al met al, prima lamp voor het geld. Hopelijk helpen bedrijven als INNR vooral er bij dat de prijzen van de Philips (Signify) Hue lampen eindelijk eens structureel omlaag gaan.

Heb jij ook een Innr Ledlamp Smart Candle Colour E14 1-pack?