Samsung Galaxy Z Fold3 5G 256GB Zwart

€ 1.199,-
Specificaties 7,6" • 2208x1768 • 256GB - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Z Fold3 5G 256GB Zwart Review

groene henk 3 december 2021, laatste update op 3 december 2021, 118 views Product gekocht

Samsung Galaxy Z Fold3 5G 256GB Zwart

niet groot in je zak want smal Dunne plastic cover nodig anders te dik Supersnel Video's kijken is super Apps naast elkaar moet je leren selfie modus is leuk met het buitenscherm. Typen is niet zo sandig Geluid is luid/goed. volume knoppen reageren niet goed Hinch is super stevig.

Pluspunten

• Snelheid
  • Groot helder super videoscherm
  • Past goed in je zak want smal
  • Belt goed vanwege smal
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Volume knoppen reageren slecht
  • Typen gaat niet supersnel
  • Wel dunne beschermhoes nodig

Ik ga het niet over de standaard punten hebben, want dat hebben er al vele voor mij gedaan. Meer mijn ervaring over de telefoon.
Fijne snelle telefoon die eigenlijk niet groot in je zak voelt want hij is veel smaller dan mijn vorige (Note20 Ultra).
Je kunt toch wel veel doen met het buitenscherm (gebruik ik ongeveer 30-40% van de tijd), maar het binnen is gewoon super. Dat binnenscherm gaat niet kapot lijkt me, want je klapt hem na gebruik dicht.

Qua gewicht is hij wel wat zwaarder. Omdat de telefoon duur is, wil je hem wel beschermen. De bijgeleverde cover voor de pen is gewoon niet te gebruiken en de klep beschermt natuurlijk niet de zijkanten. Dus maar een Spygen Armor gekocht. Beschermt super (1 keer goed gevallen) en voelt stevig aan, maar veel te dik. Voegt 2x 4.5mm toe Dus dan krijg je een 2cm dikke telefoon die niet meer in je zak past.
Via Ali een dunne cover gekocht die prima beschermd (1 keer gevallen) en slechts 2x 2mm toevoegt, dus hij past weer in mijn zak. De hinch heeft naar mijn mening geen cover nodig.

Qua snelheid voelt hij veel sneller dan mijn oude Note 20Ultra. WiFi gaat naar 400mbit/'s en 4G/5G zit ook boven de 200mb. Het scherm is ook super met een hele hoge helderheid.

Ander voordeel is het bellen als hij dicht is: dat is eigenlijk heel fijn want hij is heel smal (ik wil nooit meer een brede telefoon) en je krijgt dus geen verkrampte vingers.

Video's kijken is natuurlijk super. Apps naast elkaar gebruik ik soms, maar moet je even leren.

Camera zijn goed, maar niet zo goed als de note20 Ultra. Wel leuk is de selfie modus met het buitenscherm.

Qua bureaublad draai ik al jaren nova en er kunnen heel veel icoontjes op het grote scherm. Op het kleine scherm wordt dit scherm dan in elkaar gedrukt (niet zo klein als op een Apple watch dus het is nog net te gebruiken.

Typen op het buiten en binnenscherm is niet zo handig als op een note20 of andere 6.5 inch Android phone (maar in ieder geval beter als op een iPhone plus).

Geluid is ook luider en beter als de note20 Ultra en goed stereo.

Mijn echte minpunt zijn de volume knoppen. Reageren niet goed alsof er stof tussenzit en moet je hard indrukken. Dit was de eerste week niet maar daarna kwam het en was het over.

Verder is de bouwkwaliteit super! De hinch is super stevig en behoeft mijns inziens geen cover.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Z Fold3 5G 256GB Zwart?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties