Asus AiMesh AX6100 WiFi System (RT-AX92U 2 Pack)

€ 256,83
Specificaties WiFi-ax • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Asus AiMesh AX6100 WiFi System (RT-AX92U 2 Pack) Review

koffertje 3 december 2021, laatste update op 14 juli 2022, 301 views Product gekocht

Asus AiMesh AX6100 WiFi System (RT-AX92U 2 Pack)

Deze router valt niet tegen. Het installeren ging gemakkelijk. En het signaal dekt nu mijn hele huis. Ik maak wel gebruik van een bekabelde verbinding tussen de 2 routers. Ik heb ze aan de muur hangen waardoor sommige antennes te snel terug inklappen. Dit had wat stroever mogen zijn.

Pluspunten

• Goeie dekking
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Antennes klappen te snel terug
  • Design

WLAN-bereik Score: 5
Inmiddels heb ik deze set nu een maand in gebruik. Het aansluiten was redelijk eenvoudig.

Wat mij opvalt is dat de dekking heel goed is. Ik ben geen wizard en ik gebruik het dan ook 'gewoon' als wifi zonder andere toeters en bellen.

Ik stream ook regelmatig games vanuit mijn pc naar mijn telefoon. Single player games. En daarover heb ik nog geen negatieve punten gevonden. De connectie is voor alsnog altijd goed.

Heb jij ook een Asus AiMesh AX6100 WiFi System (RT-AX92U 2 Pack)?

Vraag & Aanbod