Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)

€ 97,99
Specificaties Bluetooth muis en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger) Review

Hawkeye_nl1 3 december 2021, 78 views Product gekocht

Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)

Erg prettige muis met een mooie vormgeving. De oplaadbare batterij gaat lang mee en je kan hem op verschillende apparaten tegelijkertijd aansluiten met een simpele overschakelfunctie.

Pluspunten

• Super design
  • Stabiel onder de hand
  • Snelle en zuivere bediening
  • oplaatbare accu ipv losse batterijen

Minpunten

• geen opslagplaats ontvanger

Na jaren met een simpelere muis en toetsenbord gewerkt te hebben vond ik het nu eens tijd voor het betere werk.
Met deze MX Master 3 (Dark Grey) heb ik het gevoel dit absoluut gevonden te hebben.

In het gebruik met grafische programma's alsook in de 2D programma's waarmee ik werk is de precisie duidelijk merkbaar.
Door het steunpunt voor de duim heb je een nog stabielere aansturing en kan je nog preciezer aanwijzen.

Heb jij ook een Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)?