LG 55UP77006LB Zwart

€ 481,-
Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

LG 55UP77006LB Zwart Review

Zero_cool_72 2 december 2021, 888 views Product gekocht

LG 55UP77006LB Zwart

Zocht een nieuwe televisie voor rond de €500 euro... dit was voor mij de beste keus

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Snelle opstarttijd
  • Automatische update voor zowel apps als systeem
  • Gebruiksviriendelijk

Minpunten

• Geen ondersteuning Google Assistent

Na 12 jaar een LG full HD te hebben gehad nu de 55up77006 gekocht. Prachtig beeld. zeer goed geluid. Wat ik vooral fijn vond is dat ik met de magic remote (bijgeleverd) de afstandsbediening van mijn KPN decoder niet meer nodig heb.

Het enige wat jammer is, is dat het toestel aangeeft dat de Google assistent niet wordt ondersteund. Maar als dat alles is dan is dat voor mij geen dealbreaker.

Hoewel het toestel Wifi heeft heb ik het toch via een kabeltje aangesloten op internet. Niet omdat ik de wifi niet vertrouw maar alleen omdat ik dat persoonlijk prettiger vind.

Zeker een aanrader. Goede televisie voor een prima prijs.

Heb jij ook een LG 55UP77006LB Zwart?

Vraag & Aanbod