Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 64GB opslag) Zwart

€ 239,-
Specificaties 6,5" • 1600x720 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 64GB opslag) Zwart Review

SUD 2 december 2021, laatste update op 4 december 2021, 85 views Product gekocht

Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 64GB opslag) Zwart

Onhandig, te groot voor mensen met kleine handen, onprecieze touchscreen, zeer gladde design, valt gemakkelijk uit een zak of van een tafel. Je kan hem zo goed als alleen op ruwe platte oppervlakken leggen wil je niet dat dit ding opeens ergens vanaf glijdt.

Pluspunten

• Smooth design als dat jouw ding is
  • Groot scherm voor kijkplezier

Minpunten

• Te groot als je kleine handen hebt
  • Glad voorwerp
  • Glijdt snel weg, valt makkelijk
  • Onprecieze touchscreen

Samsung heeft een app dat je al je gegevens van de ene naar de andere telefoon kan overbrengen. Ik kon de handige 'Samsung Notes' niet meer te openen en het programma crashte gewoon. Dus mijn oude notes was ik kwijt. Jammer.

Ik vind hem zelf nogal onhandig, vanwege zijn formaat en gladde oppervlak. Dit ding kan je nergens op leggen of het glijdt al weg. Je moet hem op ruwe platte ondergrond leggen wil je niet dat de smartphone per ongeluk ergens vanaf valt. Vergeet het maar om hem in een sweatpants of andere losse zak te dragen. Je moet ermee voorzichtig willen zijn. De mijne is dus uiteindelijk ook beschadigd.

Touchscreen bediening van alle knoppen inclusief home knop vind ik persoonlijk ook niet fijn als feature. Mijn vorige smartphone had een daadwerkelijke fysieke 'Home' knop. Als de software vastloopt moet je je telefoon uit- en inschakelen om weer gebruik te kunnen maken van de knoppen. Dit is mij een enkele keer overkomen.

Je kan een pincode inschakelen, maar het invullen van de cijfers is onvoldoende: je moet ook per se op OK drukken om toegang te krijgen tot je telefoon.. Dit is configureerbaar en heb ik over het hoofd gezien.

Als je kleine handen hebt is deze telefoon niet prettig om mee te appen. Hij is te nauw en je zit gekrampt met je handen te tikken of hij is te breed en je tikt met moeite de letters in het midden van het scherm.

Touchscreen is niet accuraat. Ik tik voordurend andere knoppen in dan waar ik druk heb ik het gevoel.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 64GB opslag) Zwart?

Dat valt normaal te configureren. In Instellingen > Vergrendelscherm moet je opnieuw je PIN code instellen. Bij het aanmaken van je PIN code staat er een vinkje om niet op oké te moeten duwen bij het ingeven van de code.
Volgens mij is het verbergen van de navigatieknoppen een Android dingetje vanaf Pie. Je kan ze terug tevoorschijn toveren door vanonder naar boven te swipen.
Bedankt. Dit is weer zo'n dingetje dat je over het hoofd kan zien. Ik zal dat uit de review halen.
Het was alweer een tijdje geleden dat de telefoon vastliep. Maar de touchscreenfunctie werkte gewoon niet meer nadat ik een pop-up kreeg dat een programma niet meer werkte. Drukken of swipen op het scherm resulteerde tot niets. Ik kon dus niet bij de navigatieknoppen terecht en dus deed ik maar de aloude "turning it off and on again."