Razer Huntsman Elite Clicky Optical (Qwerty US)

€ 145,95
Specificaties Bedraad Qwerty met Razer Clicky Optical switches - Bekijk alle specificaties

Razer Huntsman Elite Clicky Optical (Qwerty US) Review

MuchTaG 2 december 2021, 128 views Product gekocht

Razer Huntsman Elite Clicky Optical (Qwerty US)

Ik heb dit toetsenbord nu 2+ jaar in gebruik. voor iemand die van een toets mechaniek houdt waarbij er niet veel kracht nodig is de toets in te drukken is dit toetsenbord geweldig. Maar er zijn ook een aantal nadelen bekend geworden...

Pluspunten

• Ge-wel-dig-e toetsmechaniek.
  • RGB everywhere!

Minpunten

• Nepleer polssteun beschadigd binnen 2 jaar, Razer levert geen vervangende polssteun voor dit toetsenbord tegen betaling.
  • Keycaps mogen van betere kwaliteit.
  • Volume-dial stug en wordt stugger namate langer gebruik.

Ik heb dit toetsenbord nu 2+ jaar in gebruik. voor iemand die van een toets mechaniek houdt waarbij er niet veel kracht nodig is de toets in te drukken is dit toetsenbord geweldig. Voeg daar een snelle responstijd aan toe en 10-key roll-over en je hebt een prachtig gaming keyboard. Maar er zijn ook een aantal nadelen bekend geworden...
Na 2 jaar zijn mij de volgende zaken opgevallen:

- het nepleer van de polssteun is gescheurd en bladert af, Razer levert geen vervangende polssteun met de RGB under-glow; tevens support gecontacteerd en wordt enkel doorverwezen naar hun generieke polssteunen, jammer.
- De keycaps zijn makkelijk te beschadigen; bij sommige keycaps komt er al licht door op lekken die veel gebruikt zijn of waar lichte krasjes zitten.
- De aansluiting van de polssteun naar het toetsenbord is een beetje gammel waardoor de under-glow van de polssteun vaak staat te stroboscopen.
- De volume bediening knop voelt zeer stug aan na 2 jaar; gezien de stugheid toeneemt vraag ik me af hoelang deze nog correct zal functioneren. tot nu toe werkt het nog naar behoren.

Heb jij ook een Razer Huntsman Elite Clicky Optical (Qwerty US)?