Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)

€ 97,99
Specificaties Bluetooth muis en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger) Review

doutervanwijkNewbie 1 december 2021, 208 views Product gekocht

Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)

Fantastische muis maar de receiver die er bij zit kan je in mijn ervaring beter vervangen door een universele bluetooth dongle. Prijzig maar dan heb je ook echt een fantastische muis om mee te multitasken

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Bouwkwaliteit
  • Veel knoppen

Minpunten

• Redelijk duur
  • De Unifying Receiver
  • Is schaamteloos ondermaats

Beste muis die ik ooit heb gehad. Het kunnen remappen van alle knoppen per programma, de fijne bouwkwaliteit (met name de scrollwheels) en het instant pairen met meerdere pc's en mn telefoon is echt geweldig werken, zeker in combinatie met de MX Keys. Logitech Options (en de beta opvolger) is een erg goed programma, prima uitgewerkt. Nadelen: niet bepaald goedkoop, USB-C kabel laad alleen op (was helemaal top geweest als je em ook via USB kon verbinden om bijv te gamen) en het belangrijkste: oeverloos gezeik met de bijbehorende unifying receiver. Vrienden van mij hadden exact hetzelfde probleem: slecht bereik en incidenteel uitvallende verbinding, input lag en dat is met je muis, die je de hele dag door gebruikt echt funest voor je humeur. Uiteindelijk alles verbonden aan mn drie euro bluetooth dongle van de Action en alles werkt als een zonnetje, bij mij en bij mn vrienden. Aanrader maar dit moet je wel ff weten!

Heb jij ook een Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)?