Fanatec CSL Elite Pedals Loadcell Kit Zwart Review

Syeet03 1 december 2021, 432 views Product gekocht

Fanatec CSL Elite Pedals Loadcell Kit Zwart

Met deze uitbreiding voor de CSL Elite pedals heb je nog meer controle over je auto. Deze rem kan je tot 90kg instellen met de meegeleverde ringen. Die ringen kan je om de stang doen waar het voetstuk aan vast zit.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Waar voor je geld
  • Afstellen
  • 'Oude' rem pedaal als koppeling
  • Bezorging

Minpunten

• Instellen is een beetje onduidelijk

Ik heb een tijdje gereden met de CLS Elite pedals zonder de Loadcell kit, dat was al een goede ervaring. Nu dat ik de LC kit hebt kan ik niet meer terug. Je kan preciseer remmen en je moet ook meer kracht zetten.

Je kan je 'oude' rem pedaal nu gebruiken als koppeling, dat is ook erg leuk.

Alleen met het installeren heb ik wat probleempjes gehad, dat kwam doordat er met de set een usb kabel word meegeleverd voor een snellere input tijd. Maar er zaten dus 2 kabels van Fanatec in de PC, daardoor raakte het programma van Fanatec in de war waardoor de pedalen het niet deden. Uiteindelijk is het opgelost door de kabels goed er in te doen. (Ik was gewoon te ongeduldig)

De bezorging duurt ongeveer een week, dat hangt er van af welke dag je het besteld, maar meestal heb je het binnen een week binnen. Bij bundels kan het wel wat langer duren.

Dus als je een leuke upgrade wilt en je hebt de CSL Elite pedals is dit een grootte aanbeveling.

Heb jij ook een Fanatec CSL Elite Pedals Loadcell Kit Zwart?