Gigabyte Geforce 6600 256MB DDR (AGP, D-sub/DVI-I) GV-N66256DP Review
Ik heb deze kaart nu meer dan een half jaar in gebruik en hij bevalt mij uitstekend. Hij is passief gekoeld dus horen doe je hem niet. Ook de temperatuur van 45-70 graden is zeer acceptabel.
Volgens de handleiding mag hij tot een graad of 140 al vind ik dat wat veel. Hij zit naast een grote processor koeler dus daar krijgt hij wat lucht van.
Overklokken is ook geen probleem, zit standaard een tooltje van GigaByte bij om de boel over te klokken, heb dit dan ook meteen gedaan.
Heb nog geen problemen gehad what-so-ever!
Pluspunten
Stil door passieve koeling. Goed overklokbaar
Minpunten
Verpakking
Eindoordeel
Ik heb deze kaart nu meer dan een half jaar in gebruik en hij bevalt mij uitstekend. Hij is passief gekoeld dus horen doe je hem niet. Ook de temperatuur van 45-70 graden is zeer acceptabel.
Volgens de handleiding mag hij tot een graad of 140 al vind ik dat wat veel. Hij zit naast een grote processor koeler dus daar krijgt hij wat lucht van.
Overklokken is ook geen probleem, zit standaard een tooltje van GigaByte bij om de boel over te klokken, heb dit dan ook meteen gedaan.
Heb nog geen problemen gehad what-so-ever!
Volgens de handleiding mag hij tot een graad of 140 al vind ik dat wat veel. Hij zit naast een grote processor koeler dus daar krijgt hij wat lucht van.
Overklokken is ook geen probleem, zit standaard een tooltje van GigaByte bij om de boel over te klokken, heb dit dan ook meteen gedaan.
Heb nog geen problemen gehad what-so-ever!
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gigabyte Geforce 6600 256MB DDR (AGP, D-sub/DVI-I) GV-N66256DP?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Een noga korte review.
Een paar punten die het interessanter kunnen maken:
De nam van dit Gigabyte Overclocking tooltje en hoe is het in vergelijk met andere overclock programmas.
Je zegt dit overclock tooltje gebruikt te hebben? Tot hoever heb je de GPu en geheugen met dit tooltje overclocked?
Je noemt als negatieve eigenschap de verpakking, wat was daar dan mis mee.
Een paar punten die het interessanter kunnen maken:
De nam van dit Gigabyte Overclocking tooltje en hoe is het in vergelijk met andere overclock programmas.
Je zegt dit overclock tooltje gebruikt te hebben? Tot hoever heb je de GPu en geheugen met dit tooltje overclocked?
Je noemt als negatieve eigenschap de verpakking, wat was daar dan mis mee.
Gozer dit is een update van 2005 maar het 2e gedeelte klopt wel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn