OnePlus Nord 2 5G, 8GB ram, 128GB opslag Grijs

€ 336,-
Specificaties 6,43" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus Nord 2 5G, 8GB ram, 128GB opslag Grijs Review

Mototaz 29 november 2021, 334 views Product gekocht

OnePlus Nord 2 5G, 8GB ram, 128GB opslag Grijs

Een telefoon die alles bied wat ik nodig heb, zonder al die bloatware. Verder een fijne OS (Oxygen) waarbij enorm veel aan te passen is naar mijn wens.

Pluspunten

• Notificatieschuifje
  • Oplaadsnelheid (warp charging)
  • Transparant hoesje meegeleverd
  • Screenprotector standaard opgeplakt

Minpunten

• Geen 3,5mm audiojack dongle meegeleverd

Na een flop van een chinese telefoon wilde ik nog 1 uitstapje maken voordat ik weer terug ging naar de vertrouwde samsungs. Mijn oog viel op de Oneplus Nord 5G toen hij eerder het jaar uitkwam. Einde van het jaar toch maar aangeschaft omdat ik mijn oude telefoon zat was.

Na ontvangst van het toestel voelde het allemaal gelijk prettig aan. Voornamelijk het notificatieschuifje viel mij op waar ik enorm veel gebruik van heb gemaakt de afgelopen dagen. Heerlijk om zonder je telefoon aan te hoeven zetten hem snel op stil te kunnen zetten wanneer nodig.

Verder zitten er een hoop funcites op die voor mij nog even wennen zijn. Zoals de bedtime stand, de gedachte gang hierachter is dat het een en ander aangepast word om je ogen alvast te laten wennen aan de nacht. Vooralsnog heb ik hem niet in gebruik, maar ik denk dat ik hem een dezer dagen maar eens ga testen.

Heb jij ook een OnePlus Nord 2 5G, 8GB ram, 128GB opslag Grijs?