Samsung Galaxy S21 5G, 128GB opslag, Grijs

€ 589,-
Specificaties 6,2" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S21 5G, 128GB opslag, Grijs Review

gevoelig 29 november 2021, laatste update op 1 december 2021, 175 views Product gekocht

Samsung Galaxy S21 5G, 128GB opslag, Grijs

Prima toestel met een goed scherm en een goede camera.

Pluspunten

• Kunstof achterkant
  • Niet teveel bloatware
  • Goede camera
  • Goed scherm

Minpunten

• Bixby
  • Geen SD slot
  • Samsung UI verbeteringen

Na jaren een S7 te hebben gehad met LineageOS gedwongen over te stappen omdat naast een versplinterde glazen achterkant en een kapotte camera, mijn gedeelte opslag stuk was gegaan.

Omdat ik op de S7 Android 11 draaide is er met Android 12 weinig veranderd.

Het toestel reageert snel. Ligt lekker in de hand erg heeft een fijn scherm. Nu nog wachten op goede lineage ondersteuning.

De bouwkwaliteit is goed. Ik lees veel negatieve reacties over de kunstof achterkant. Persoonlijk vind ik dit juist een voordeel. De glazen achterkant van mijn S7 had een klein barstje na een val, wat na drie jaar uitbreidde naar een compleet versplinterde achterkant.

Ik zie qua scherm niet veel verschil tov de S7. Dat was een perfect scherm, dat is dit ook.

Wat ik het meest mis is het gebrek aan hardware toetsen. Daarbij heeft Samsung ook nog eens bedacht dat het mooi is om de navigatiebalk te verbergen waar andere fabrikanten de mogelijkheid geven om dit uit te zetten.

Al met al is het goed mogelijk om instellingen te doen en het toestel me eigen te maken.

De camera is zeer goed en de performance is uitstekend.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S21 5G, 128GB opslag, Grijs?