Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

€ 179,-
Specificaties Android, iOS compatibel en 89,4g - Bekijk alle specificaties

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart) Review

Efenco 27 november 2021, 85 views Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

een mooie smartwatch met een strak design en veel mogelijkheden. Hij is makkelijk te koppelen aan een Android telefoon en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Design
  • Soepel bandje

Minpunten

• Accuduur
  • Ontbreken sportopties

Deze smartwatch is zeker een aanrader. Het koppelen met een android telefoon gaat vrij soepel. Het horloge heeft voldoende mogelijkheden om hem te personaliseren. Zo kies je of je een digitale look of een analoge look wilt. Daarnaast zijn er verschillende schermen die je kunt toevoegen en/of verwijderen; denk aan weerbericht, stappen, timer, hartslag  .... zelfs nieuwskoppen. Berichten (zoals Whatsapp) zijn duidelijk  te lezen en makkelijk te beantwoorden.  Het enige wat ik mis is een goede registratie van activiteiten. Ik had verwacht dat het meer sportwatch zou zijn. Ik zie dit niet als een mijn joint,  maar als een verschil in verwachtingspatroon. De Google voice optie is absoluut een pluspunt. Het horloge voelt verder licht om de pols en ziet er verder stoer uit. Al met al een mooie smartwach.

Heb jij ook een Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Ik vraag me dan toch af welke specifieke sportactiviteiten je zou willen registreren en waarom dat niet lukt?

Alle sensoren zitten in je horloge en er bestaat een veelvoud aan apps om je sportactiviteiten bij te houden. Je bent niet gebonden aan de vooraf geïnstalleerde app daarvoor natuurlijk.