Denon DRA-800H Zwart

€ 579,-
Specificaties 2.1-kanaals met 100W versterker en 5x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon DRA-800H Zwart Review

Cwouter1Newbie 27 november 2021, 657 views Product gekocht

Denon DRA-800H Zwart

Mijn beoordeling van de Denon is erg wisselend.

Pluspunten

• Stereo streaming versterker

Minpunten

• Chromecast
  • Bouwkwaliteit
  • Volume regeling bij casten

Mijn beoordeling van de Denon is erg wisselend. De eerste bleek bij aansluiten al stuk. Retour en andere gekocht. Die ging na 8 maanden tijdens een feestje nog voor middernacht stuk, werd te heet. Lekker dan. Hij zou twee B&W speakers toch gewoon meerdere uren moeten kunnen aansturen?

Nu werkt de soundcloud heos aansturing weer niet, na een update ofzo. Dan mis je de chromecast wel weer.

Ik wou gewoon een passief stereo muziek systeem en er was erg weinig keuze dus zou m wel opnieuw kopen, maar met lichte tegenzin.

Heb jij ook een Denon DRA-800H Zwart?