Rowenta Silence Force Cyclonic Ro7690 Stofzuiger Zonder Zak

€ 222,-
Specificaties Zakloze slede-stofzuiger met 550W motor - Bekijk alle specificaties

Rowenta Silence Force Cyclonic Ro7690 Stofzuiger Zonder Zak Review

Romeo89 29 november 2021, 833 views Product gekocht

Rowenta Silence Force Cyclonic Ro7690 Stofzuiger Zonder Zak

Stille stofzuiger die toch genoeg zuigkracht heeft.

Pluspunten

• Stil
  • Veel opzet stukken
  • Turbo borstels
  • Voelt degelijk
  • Mooi design

Minpunten

• Geen plaats voor opzet stukken in/op de stofzuiger

Energieverbruik Score: 5
Na 10jaar was het wel echt tijd om onze ouder dyson dc29 allergy te vervangen.
Eigenlijk zouden we 2 jaar geleden al een nieuwe kopen maar met de pandemie kwam het er maar niet van.

Na lang zoeken en vergelijken kwam ik eigenlijk op een miele blizzard cx1 maar kwam toevallig een rowenta met zak tegen een vroeg me af of ze ook zakloze stofzuigers hadden die weinig lawaai maakte (vanwege de kinderen)
Ik kwam uit op dit model (ro7690) met allerlei opzetstukken en een actie waar je het 90 dagen mag proberen en als het niet bevalt dat je het terug kan doen.

1e indruk was goed.
Ziet er mooi uit en voelt kwalitatief aan.
Alle delen voelen goed aan zelfs het haspel systeem.

Bij het eerste keer proberen merkte ik het verschil qua geluid duidelijk vergeleken met de dyson.
Het is echt heel erg stil je hoort het niet in de andere kamers als je deur dicht is en als de deuren open zijn moet je ook goed luisteren om heer te horen.

De zuigkracht is een stuk minder dan de dyson maar het gaat veel effici├źnter om met de zuigkracht.
Bij de dyson moest je altijd meerdere malen over hetzelfde plek gaan om alles opgezogen te hebben.
De Rowenta zuigt alles in 1 keer op.
Ik denk dat het met het design van de opzet stukken te maken heeft.

De turbo borstels zijn erg handig voor de kleden.
Het maakt een extra geluid met de turbo opzetstukken maar nog steeds redelijk stil naar mijn mening.
Het schoonmaken ervan is erg irritant maar las dat het met een schaar makkelijk zou moeten gaan.(zal ik nog wel eens proberen)

De zuigkracht kan je afstellen doormiddel van een schuifknop in de hendel.
Het bepaald hoeveel lucht er doorgelaten wordt.
Erg handig.

Een groot nadeel vind ik (in verhouding tot mijn voorgaande stofzuigers) dat er geen pley is om extra opzet stukken in of op de stofzuiger te hebben (naast de borstel die in de hendel zit)
Bij de dyson was het al niet ideaal maar tenminste had je 2 opzetstukken aan de steel.

Al met al ben ik erg tevreden en hoop dat ik weer wat jaren vooruit kan.

Heb jij ook een Rowenta Silence Force Cyclonic Ro7690 Stofzuiger Zonder Zak?