Cooler Master Universal Vertical GPU Holder Kit - Ver. 2

€ 31,-
Specificaties Soort casemod: Overig - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Universal Vertical GPU Holder Kit - Ver. 2 Review

Niloc Namgreb 27 november 2021, laatste update op 27 november 2021, 111 views Product gekocht

Cooler Master Universal Vertical GPU Holder Kit - Ver. 2

Goede optie voor het vertical mounten van je videokaart, hij is mooi stevig en ook de PCI-e riser kabel voelt stevig aan. Ik heb de metalen stukjes van mn NZXT H510 bij de pci-e covers moeten wegknippen om kabels aan te sluiten op mn videokaart, minpuntje..

Pluspunten

• Goeie kwaliteit materialen gebruikt
  • PCI-e riser kabel is goeie kwaliteit
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Heb het metaal bij de PCI-e covers weg moeten knippen om monitoren aan te sluiten op de videokaart

Hier is het ding, de vertical mount geeft je de optie om de videokaart naar voren te sliden richting de voorkant van de case, op die manier kan je je kabels aansluiten op je videokaart zonder dat je je hele case naar de knoppen hoeft te helpen.. ik heb helaas een NZXT H510 en een Gigabyte RTX 2060 OC Pro die vrij lang is, ik heb niet veel ruimte om deze naar voren te sliden in deze kast zeker omdat ik 2 sets 140mm Be Quiet fans aan de voorkant heb. Hierdoor heb ik de achterste kleine metalen stukjes die normaal de PCI-e covers vasthouden weg moeten knippen zodat ik mn kabels aan kon sluiten. Ik weet niet of hier een betere manier voor is (Displayport/HDMI extensies bijvoorbeeld) maar dit werkt voor mij.

De reden dat de vertical mount nog steeds 5 sterren krijgt is omdat het gewoon een mooi ogende vertical mount is die goed stevig is, en de videokaart staat echt een stuk mooier in mn kast hierdoor! Ik heb er 50 euro voor betaald wat wel een redelijk hoge prijs is voor zoiets, je kaart staat er van rechtop in plaats van hoe hij normaal in de kast zit, maar de kwaliteit die je krijgt is goed dus daarom vind ik de prijs ook goed hiervoor.

(Let niet op de cable managment bij de foto's ik ben er nog niet aan toegekomen)

Heb jij ook een Cooler Master Universal Vertical GPU Holder Kit - Ver. 2?