Fresh 'n Rebel Lace Wireless Sport (Bordeaux Rood)

Niet beschikbaar
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Fresh 'n Rebel Lace Wireless Sport (Bordeaux Rood) Review

nimbuzz 26 november 2021, laatste update op 26 november 2021, 124 views Product gekocht

Fresh 'n Rebel Lace Wireless Sport (Bordeaux Rood)

Gekocht voor hardlopen, paar maanden tevreden geweest Daarna is de accu te snel gedegenereerd.

Pluspunten

• goed geluid

Minpunten

• accuduur niet zoals beloofd
  • accu bungelt vervelend tijdens hardlopen

Gekocht voor hardlopen.

Geluid
Geeft voor mij een goed geluid en blijft prima in het oor zitten. Als het iets harder waait heb je wel last van windruis. Omgevingsgeluid is nog voldoende hoorbaar, dit vind ik belangrijk i.v.m. verkeer.

Accu
Helaas neemt de accuduur snel af zodat ik binnen een half jaar nog maar op 30 min gebruik zat. Wat dat betreft waardeloos.
Tijdens hardlopen loopt de accu ook te veel te slingeren, dit is irritant. Eventueel te verhelpen door deze vast te zetten met een klemmetje op de kleding.
Als de accu bijna leeg is wordt hiervan een melding gegeven, deze is veel te luid in verhouding met het volume van de rest (muziek o.i.d.) en wordt veel te vaak gegeven.

Heb jij ook een Fresh 'n Rebel Lace Wireless Sport (Bordeaux Rood)?