Sony Xperia 5 III Zwart

€ 695,-
Specificaties 6,1" • 2520x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia 5 III Zwart Review

WB1Newbie 25 november 2021, 450 views

Sony Xperia 5 III Zwart

Met 6.1inch en een vrij slank smal design is dit "tegenwoordig" een vrij compact toestel met toch high spec's. Camera werkt goed met fijne zoomfunctie. Scherm met OLED en 120Hz heerlijk om te kijken en spelletjes op te spelen. Accuduur was meestal makkelijk 1.5 dag met matig/intensief gebruik.

Pluspunten

• vrij compact high end toestel
  • camera met goede zoom
  • accuduur
  • 120Hz OLED scherm

Minpunten

• prijs
  • update beleid Sony (android 11)

Toestel kan door smalle design nog goed met 1 hand bediend worden. Hoesje is wel aan te raden omdat die erg glad is.

Camera werkt goed met fijne zoomfunctie. Er zijn heel veel instelmodussen enz in te stellen maar zelf gebruik meestal de basisstand en hiermee kreeg ik al hele mooie foto's. Ook ingezoomd.
Met 8gb en 128GB geheugens geen gezeur meer met volle opslag wat ik nu vaak heb. Ook merkte ik geen vertraging als ik meer apps downloade of gebruikte tegelijk.

Scherm is zoals te verwachten met OLED en 120Hz heerlijk om te kijken en spelletjes op te spelen.

Accuduur was bij mij meestal makkelijk 1.5 dag met matig/intensief gebruik.

Al met al vind ik dit een fijn toestel, relatief compact met toch high end specs. Al hoop ik altijd nog dat Sony met een echte compact lijn terug komt.
Nadeel vind ik de ambiteuze prijs en het update beleid van Sony. Max 2 jaar en hij komt uit de doos met Android 11...

Heb jij ook een Sony Xperia 5 III Zwart?