Logitech Notebook Optical Mouse Plus Review

StephanVierkant 6 maart 2007, 496 views

Logitech Notebook Optical Mouse Plus

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Compact, oprolbaar kabeltje

Minpunten

• Geen extra knoppen ?

Tja, hier kan je heel kort over zijn.

Het muisje ligt lekker in de hand, hij scrollt ook zoals ik van Logitech gewend ben. Geen extra knoppen erop, maar ik mis het totaal niet. De USB-aansluiting is vanzelfsprekend bij WinXP plug&play.

Het dunne oprolbare kabeltje is ruim lang genoeg voor laptops. Het oprollen moet je wel serieus doen, zomaar eromheen wikkelen is niet voldoende: dan pas het klikbare usb-stekkertje niet meer aan de onderkant van de muis.

Heb jij ook een Logitech Notebook Optical Mouse Plus?

We want more! :+ Scroltie lekker? :9