1 review

Shuttle XPC slim DL20N6

€ 314,19
Specificaties (HT)PC barebone met Intel Pentium Silver N6005 - Bekijk alle specificaties

Shuttle XPC slim DL20N6 Review

Ben1987 24 november 2021, 289 views Product gekocht

Shuttle XPC slim DL20N6

Deze is ter vervanging van een NUC5i7RYH. Ik wilde niet veel geld uitgeven, maar wel de mogelijkheid krijgen om 4K af te kunnen spelen. Tevens moest hij stil zijn. Mocht iemand meer willen weten, of een bepaalde test/uitdraai willen, ben ik niet de moeilijkste.

Pluspunten

• Klein
  • Stil
  • Snel genoeg voor mijn wensen
  • Aansluitingen

Minpunten

• Niet de snelste processor volgens mij

Deze is ter vervanging van een wat oudere NUC kit: NUC5i7RYH. Ik wilde niet veel geld uitgeven, maar wel de mogelijkheid krijgen om 4K af te kunnen spelen. Tevens moest hij stil zijn. Beide gaan prima! Heb er "maar" 2 x 4gb RAM in, samen met een Samsung 980 PRO SSD en 2,5"EVO 870. Tevens heeft het apparaat veel aansluitingen waar 6 x USD (2 x 10gb/s), HDMI, DP, microfoon, speaker etc.

Heb jij ook een Shuttle XPC slim DL20N6?