Sony Xperia 1 III Zwart

€ 880,-
Specificaties 6,5" • 3840x1644 • 256GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia 1 III Zwart Review

Chantall-88Newbie 21 november 2021, 152 views Product geleend

Sony Xperia 1 III Zwart

Zeer goed toestel waarbij de beeldkwaliteit er echt uitsprong. Ook qua audioprestaties vind ik het toestel erg goed scoren. De camera is erg goed bij goede lichtomstandigheden. In het donker aan de matige kant. De accuduur is matig, namelijk rond de 4 uur on-screen time.

Pluspunten

• Het 4K oled scherm met 120Hz
  • Het geluid

Minpunten

• Batterijduur
  • Alle knoppen aan de rechterkant

Sinds een week gebruik ik dit toestel nu, ik mag het 4 weken testen. Het design met OLED-scherm van 6,5 inch is mooi. Het is een dunne telefoon met 4K oled display. 5G-gebruik is razendsnel en vergelijkbaar met andere high end toestellen. De Wi-Fi ontvangst is meer dan prima. De batterijduur is oké, maar niet meer dan dat. Het had beter gekund. De kwaliteit van het beeld is haarscherp en de kwaliteit van de camera's is goed, maar met te veel keuzeopties om het naar kwaliteit in te stellen. Het wordt daardoor onoverzichtelijk. De Dolby Atmos®-geluidskwaliteit is super goed en gaat luider dan de gemiddelde telefoon. Ook via de Bluetooth speakers duidelijk goede kwaliteit. De kwaliteit van video opnamen is ook goed.
Games laden snel en het beeld ververst goed met 120Hz. Het gebruiksgemak is goed en vergelijkbaar met andere Android toestellen. Van te voren had ik heel veel verwachtingen van dit toestel. Na een week gebruik mis ik mijn ‘oude’ telefoon. Het is best een prijzig toestel. Qua design zitten alle knoppen aan de rechterkant en dat is niet altijd handig wanneer je het toestel oppakt. Want je drukt al snel alle knoppen zomaar in. Het is een fijne telefoon met goede specs, hardwarespecificaties, camera en geluid. Maar zoals genoemd zijn er ook minpunten. Geen enkel toestel is perfect.

Heb jij ook een Sony Xperia 1 III Zwart?

Vraag & Aanbod