Phanteks Neon Digital RGB LED Combo Kit Review

Dual Infinity 21 november 2021, 91 views Product gekocht

Phanteks Neon Digital RGB LED Combo Kit

Op zich prima strips. Installatie is probleemloos en het ziet er allemaal mooi uit. De blauwe LEDS gaan echter rap achteruit.

Pluspunten

• Diffuser

Minpunten

• Verkleuring

Ik heb meerdere RGB componenten in mijn case zitten die allemaal even vaak aan staan. Deze strips zijn de enige componenten die na ~5 maanden gebruik gelig licht uitstralen als je ze op wit instelt, een indicatie dat de blauwe LEDs veel sneller achteruit gaan dan de rode en groene LEDs.

Zie bijgevoegde foto.

Jammer, want verder zijn dit dus prima RGB strips.

Heb jij ook een Phanteks Neon Digital RGB LED Combo Kit?