Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

€ 197,-
Specificaties Android, iOS compatibel en 89,4g - Bekijk alle specificaties

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS) Review

jpm.lensen 20 november 2021, laatste update op 20 november 2021, 307 views

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Via theinsidersnet kon ik tegen korting deze smartwatch kopen. En ik wil hem vergelijken met mijn Fitbit Versa 2 Zwart (Zwart)

Pluspunten

• scherm
  • uiterlijk
  • fysieke knoppen
  • wearos/ google fit integratie
  • snel laden

Minpunten

• accuduur ongeveer 24 uur
  • inkorten bandje lastig

Via theinsidersnet kon ik tegen korting deze smartwatch kopen. En ik wil hem vergelijken met mijn pricewatch: Fitbit Versa 2 Zwart (Zwart)

Het is een wat groter horloge tov de fitbit, maar dat hoeft niet zo erg te zijn.

Hij was te groot voor mijn pols, en dmv youtube gevonden, hoe het bandje te verkleinen
bijvoorbeeld via: youtube bandje inkorten

Ik heb er een bitje voor gebruikt, maar had beter een punaise oid kunnen gebruiken.

Wel vind ik het een mooier bandje als op de fitbit.

De Fossil heeft een mooi en kleurrijk scherm, waarbij je bij whatsapp berichten ook foto's kunt zien, dat zie ik niet op de fitbit.

Ook kun je op de Fossil nog apps installeren, maar daar heb ik tot op heden alleen maar maps geinstalleerd.

Wat ik nog wel jammer vind is dat de accuduur maar ongeveer 1 dag is

En ook vind ik het jammer dat het nog wear os 2.33 draait, 3 zou wel moeten komen ik meen vrij binnenkort?
wareable review
medio 2022

als ik op de horloge kijk, heeft hij het over android versie 9 met beveiligingsupdates 1 juli 2021

wat ik nog wel jammer vind, is dat na het opladen, dat er dan een aantal settings weer een reset hebben gehad, zoals het altijd aan scherm (zet ik uit) en dat hij dan weer op geluid maken staat (hoeft van mij niet). Is wel een beetje irritant

ik zal deze review later nog updaten, maar mochten er vragen zijn, laat maar achter in de reacties

Heb jij ook een Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)?

Vraag & Aanbod