Sharkoon SHARK Force II Wit

€ 11,95
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon SHARK Force II Wit Review

lethalbas 16 november 2021, 68 views Product gekocht

Sharkoon SHARK Force II Wit

Deze muis voelt lekker zwaar en kwalitatief goed aan. Ik heb hem voordat ik mijn g502 kocht gebruikt nadat ik door mijn zwarte SharkForce 1 heen gegamed was.

Pluspunten

• Extreem goedkoop
  • Voelt zwaar en kwalitatief goed aan
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Word snel vies
  • Niet zo precies
  • Bedraad

Deze muis voelt lekker zwaar en kwalitatief goed aan. Ik heb hem voordat ik mijn g502 Lightspeed kocht gebruikt nadat ik door mijn zwarte SharkForce 1 heen gegamed was. Voor de prijs is dit zeker een aanrader. Wat ik wel moet zeggen is dat ik er ook geen euro meer voor zou betalen aangezien hij (wat voor een 10 euro muis best lang is) op zijn hoogst tussen de 1 en 2 jaar meegaat. De sensor is kut maar dat is bij alle goedkope muizen in deze prijsklasse, voor de verandering voelt deze echter wel lekker zwaar aan. Ik zou je afraden hem in het wit te halen want dan is hij binnen een paar weken geel (bah).

Heb jij ook een Sharkoon SHARK Force II Wit?