Creative Sound Blaster JAM (Zwart)

€ 328,35
Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Creative Sound Blaster JAM (Zwart) Review

ferrer 16 november 2021, 102 views Product gekocht

Creative Sound Blaster JAM (Zwart)

Fantastische koptelefoon, goede functionaliteit voor een scherpe prijs

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Duurzaamheid

Minpunten

• Bass soms te heftig

De soundblaster Jam is een uitstekende headset voor een zeer scherpe prijs. Vele high end headsets schieten tekort waar de Jam goed scoort. Om op te sommen:
  • Uitstekende batterij duur, meerdere weken bij normaal gebruik
  • Duurzaam gebouwd, mijn kind van 3 (mis)gebruikt hem nu, nadat ik hem al zeker 5 jaar in bezit heb.
  • Licht gewicht en draag comfort, ik ben er mee gaan hardlopen en hij zit strak genoeg op het hoofd bij gemillimeterd haar.
  • Geluid is voor de prijs prima. De bass kan geboost worden met de gedelegeerde bass boost knop, maar kan soms te heftig zijn voor de drivers.
  • Spraak is uitstekend. Ik gebruik de Jam regelmatig voor calls. De microfoon is ingebouwd in het rechter oorstuk, echter is het spraak geluid prima van kwaliteit.
  • De Jam pairt snel en gemakkelijk met ieder bluetooth apparaat.
Ik kan letterlijk geen objectieve minpunten over deze headset opnoemen, het is een uitstekend product. Hij kan hoogstens goedkoop aanvoelen, aangezien hij geheel van plastic is vervaardigd, maar dit is ten eerste subjectief en geheel inherent aan de prijs.

Heb jij ook een Creative Sound Blaster JAM (Zwart)?