Philips 55PUS9435/12 Zwart

Niet beschikbaar
Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 55PUS9435/12 Zwart Review

kenis 16 november 2021, laatste update op 16 november 2021, 421 views Product gekocht

Philips 55PUS9435/12 Zwart

Heel tevreden met mijn aankoop. Wilde deze vooral omv de Bowers & WIlkins soundbar, en ben daar heel tevreden over. Geluid is echt mooi, helder en kan super luid zonder vervorming. Het beeld is goed, kleuren zijn helder en scherp.

Pluspunten

• Beeld
  • Android TV
  • B&W geluid = hemels
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• geen

Heel tevreden met mijn aankoop. Wilde deze vooral omv de Bowers & WIlkins soundbar, en ben daar heel tevreden over. Geluid is echt mooi, helder en kan super luid zonder vervorming. Als ik dan toch een minpuntje moet zeggen, is dat de bassen mss iets minder zijn, maar wel heel tevreden.

De Philips tv draait Android TV, niet de nieuwe versie Google TV. maar op zich lijkt mij dat geen probleem.
Samsung en LG hebben beiden een eigen OS, Philips heeft Android TV en dat is goed, want dat maakt dat er echt enorm veel apps zijn. Voor Belgie: Vrt NU, VTM Go, en ik gebruik ook App TV van TV Vlaanderen, meer heb je niet nodig om gewone tv te kijken.
Ik vreesde een beetje dat dat traag ging zijn om dat tsv dikwijls een crappy soc hebben, maar al bij al valt dat goed mee.

Het beeld is goed, kleuren zijn helder en scherp.

Heb jij ook een Philips 55PUS9435/12 Zwart?