1 review

Toshiba 32LA2063DG Zwart

€ 239,-
Specificaties 32" • Full HD • LCD • HDR • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Toshiba 32LA2063DG Zwart Review

Nicate 15 november 2021, 784 views Product gekocht

Toshiba 32LA2063DG Zwart

Normaal beeld, goede Android TV ervaring. 's Werelds slechtste geluid, onmonteerbare voeten.

Pluspunten

• Redelijke prijs voor een Android TV op budget
  • Android TV werkt goed

Minpunten

• Geluid van een blikjestelefoon
  • Verkeerde schroeven bijgeleverd

Deze TV is (naar mijn mening) soepel geprijsd voor een Android TV, en de werking plus performance van het OS lijken gewoon goed te zijn. Het beeld is gewoon normaal en acceptabel.

Het geluid is echter tragisch slecht. Het klinkt een beetje zoals zo'n blikjestelefoon van vroeger. Gelukkig geven alle goedkope TVs slecht geluid, dus als je dan toch al een soundbar of iets dergelijks moet aanschaffen dan kan je net zo goed een TV kopen waar zo min mogelijk van je geld naar de speakers gaat. Aan de andere kant kan je redeneren dat ze dan de speakers er net zo goed uit hadden kunnen laten. Die arme beestjes worden alleen de eerste 5 minuten even gebruikt om een Android TV setup muziekje af te spelen. Zonde van de grondstoffen.

De schroeven die bij deze TV meegeleverd worden om zelf de voetjes mee vast te zetten zijn helaas te lang. Waarschijnlijk voor een groter model bedoeld, en per ongeluk ook in deze dozen terechtgekomen. Maar je kan de voeten dus niet vastzetten, wat betekent dat je TV kan niet rechtop kan staan. Ik heb dit kunnen oplossen door 3 M6 carrosserieringen onder de schroef te stoppen bij elke voet, maar dit is natuurlijk wel een beetje slecht. Als je de TV aan de wand wil monteren heb je hier geen last van lijkt me, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

Heb jij ook een Toshiba 32LA2063DG Zwart?