1 review

Acer H6800BDa

€ 999,-
Specificaties Quad Full HD DLP-beamer • 300" maximale schermdiameter - Bekijk alle specificaties

Acer H6800BDa Review

Banjo7475 14 november 2021, 529 views Product gekocht

Acer H6800BDa

Prima beeld maar daar is het dan ook mee gezegd

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• WifI/Bluetooth
  • Traag
  • Throwratio

Contrast / helderheid Score: 4
Ik had een Acer en die was echt fantastisch maar na jaren plezier was hij verouderd en de lamp gaf het op.
Jammer maar het was tijd voor een upgrade dus ik ging meteen terug naar Acer.. en daar heb ik spijt van.

Allereerst is de throw-ratio bijzonder statisch.. oftewel de projector moet eigenlijk op de juiste plek staan en dan heb je het schuifje om te perfectioneren.

Maar waar het echt mis gaat zijn de Bluetooth, de WiFi en de klantenservice. Deze werken niet.

De eerste twee deden het niet dus moest het apparaat retour. Na vier weken wachten eindelijk een nieuwe. Jammer dat ook bij deze de WiFi en de Bluetooth het niet deden….

Mijn advies: verder zoeken en als je deze dan koopt, koop hem niet bij Acer zelf.

Heb jij ook een Acer H6800BDa?