1 review

Acer Predator Orion 3000 630 (I711-11G)

Niet beschikbaar
Specificaties Tower/desktop met Ci7-11700F en 16GB ram - Bekijk alle specificaties

Acer Predator Orion 3000 630 (I711-11G) Review

wvgilsNewbie 14 november 2021, laatste update op 16 november 2021, 513 views Product gekocht

Acer Predator Orion 3000 630 (I711-11G)

Prima machine, aangeschaft tbv 3d bewerken. Snel en goed geleverd door Alternate, voor een prima prijs.

Pluspunten

• Goede snelheid
  • Goede grafische eigenschap
  • Goede opslag

Minpunten

• Weinig open slots voor uitbreiding

Features Score: 5
Prima machine, aangeschaft tbv 3D editing en printen.

Speciaal voor MartyXL.
Sorry ontbreken van de details die jij vroeg. Ik had niet de tijd om mijn eerste ervaringen met systeem verder te melden. Hoop dat dit iets goed maakt. Zodra ik meer weet vul ik het aan.
- Fans maken niet veel geluid, verademing tov mijn oud systeem. Via PredatorSence app staan deze op automatisch, evt zijn deze daar bij te sturen (bijv tbv voor spel).
-RGB licht. Dit is wederom in de PredatorSence app bij te sturen (Aan/uit, of diverse kleurschema's of variaties.
-De fans hebben geen stoffilter.
- Poorten:
Voorkant, links achter een klepje: 1 x usb-a, 1 x usb-c, 1 x hoofdtelefoon jack 3,5mm, 1 microfoon jack.
Achterkant, 1 x HDMI, 3 x Displaypoort, 3 x audio jack, 1x USB-C, 1 x UTP, 2 x USB-A zwart, 2 x USB-A-blauw.
- BIOS (overclock, nog uitzoeken)
- Processor temperatuur: Bij minimale activiteit 41-44 graden. Hoogst gemeten piek bij activiteit 80 graden.
- Systeem temperatuur continue 24 graden.
- Connectiviteit WiFI (Nog uitzoeken)
- Moederboard past exact in de kast. (Evt upgrade naar een groter board kan moeilijk worden)
- Er zijn 2 SATA aansluitingen, waarvan 1 vrij en waarvoor de plug/stekker reeds aanwezig is)

Indien meer vragen, stel ze gerust.

Heb jij ook een Acer Predator Orion 3000 630 (I711-11G)?

Wat heeft een lezer die overweegt de Acer Predator Orion aan te schaffen nu aan deze review?
Er staat daadwerkelijk niets meer in dan dat je een Acer bij Alternate gekocht hebt. |:( |:( |:(

Dit is een vervuiling van de reviews op Tweakers want dit artikel voegt totaal niets toe aan info of onderbouwing over het product of een reden waarom deze Acer wel of niet te kopen.

Kun je niets vertellen over de PC ?

- hoe luid zijn de fans bij dagelijks gebruik?
- kun je het RGB licht uitzetten?
- zitten er stoffilters in?
- zitten de USB poorten op een logische plek?
- is het een uitgebreid BIOS zijn er overclock mogelijkheden?
- word de processor heet bij normaal gebruik of full load?
- Hoe is de connectivity van je WIFI die onboard zit?
- is het moederbord te vervangen in de kast bij een eventuele upgrade of is dat niet mogelijk ?
- hoeveel van je SATA connectors zijn bezet en hoeveel schijven kunnen er nog bij?

kortom genoeg te vertellen over een pre-fab kast.

Deze krijgt dan ook een 0 beoordeling,
je zou wat meer info kunnen toevoegen of deze "review" verwijderen van Tweakers.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[Reactie gewijzigd door MartyXL op 15 november 2021 09:48]

Sorry voor het ontbreken van de details die jij vroeg. Ik had niet de tijd, om binnen de eerste 2 dagen dat ik over het systeem beschik, om mijn eerste ervaringen met systeem verder te melden.
Sorry voor het ontbreken van de details die jij vroeg. Ik had niet de tijd om mijn eerste ervaringen met systeem verder te melden. Hoop dat dit iets goed maakt. Zodra ik meer weet vul ik het aan.
O-) ik hoop dat je de review nog wat aanvult, succes.
Thnx voor de update je doet het niet alleen voor mij maar informeert andere of het een verstandige keuze om aan te schaffen.
En het geeft vooral een beeld voor mensen die hem niet in een winkel kunnen bekijken maar online bestellen. _/-\o_ _/-\o_