Adesso CyberTrack H4

€ 42,45
Specificaties 1920x1080 (Full HD) resolutie met microfoon - Bekijk alle specificaties

Adesso CyberTrack H4 Review

Helium-3 10 november 2021, 67 views Product gekocht

Adesso CyberTrack H4

Prima cameraatje, maar wellicht niet voor de nieuwprijs. Microfoon kon degelijker en hij is alleen verticaal te verstellen. Grijpt zich ook niet echt vast op mijn monitor, maar blijft wel zitten door zijn eigen gewicht.

Pluspunten

• Framerate
  • Resolutie
  • Kwaliteit

Minpunten

• Verstelbaarheid
  • Microfoon

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
Tweedehands gekocht via Marktplaats, goeie webcam voor minder dan 20 euro (inclusief verzending).

Hoewel de microfoon wat minder is - vooral heel erg zacht, maakt dat voor mij niet zo uit omdat ik toch een losse microfoon gebruik.

Het beeld is prima, en zeker bij voldoende licht wordt een nette 30 fps gehaald op een degelijke resolutie. 1080p ziet er wel uit als 720p, maar 720p webcams zien er vaak weer op hun beurt uit als minder. Is niet zo'n probleem, ook omdat de meeste videovergaderingen toch geen 1080p beelden streamen.

Ik gebruik hem om een 480p camera uit 2010 te vervangen, dus het is sowieso een hele upgrade. Kwa beeldkwaliteit komt het aardig overeen met de gemiddelde goedkope laptopwebcam.

TL;DR: Prima cameraatje, maar wellicht niet voor de nieuwprijs.

Heb jij ook een Adesso CyberTrack H4?