Sony Xperia 5 III Zwart

€ 695,-
Specificaties 6,1" • 2520x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia 5 III Zwart Review

JensZuijlenNewbie 7 november 2021, 456 views Hands-on

Sony Xperia 5 III Zwart

De Sony Xperia is een fijne, compacte telefoon met specs van een flagship.

Pluspunten

• OLED scherm
  • Telecamera
  • 3.5 MM Jack

Minpunten

• Stock Android
  • Smal
  • Glad zonder hoesje
De Sony Xperia 5 III is een uitstekende telefoon. Veel Android-telefoons niet meer compact, maar Sony Xperia 5 III wel.De Sony Xperia 5 III heeft een 6,1-inch 21:9 HDR OLED scherm met 1 miljard kleuren. Met dit scherm kijk je films en series met duidelijke details en met een beeldverhouding van 21:9 kijk je zonder zwarte randen. De Sony Xperia 5 III heeft 3 camera's, een 12MP hoofdcamera, een 12MP ultragroothoekcamera en een telecamera die tot 4,4x optische zoom kan leveren. Met deze camera's maak je prachtige foto's, maar je kunt ook verschillende standen gebruiken voor vrijetijdsbesteding of voor de echte professionals. Met de Snapdragon 888 speel je eenvoudig alle games onder de beste instellingen. Samen met de 120 Hz versnelling is dit ideaal voor gamers. De Sony Xperia 5 III heeft een 5G-verbinding en wifi 6, waardoor je probleemloos kunt browsen en streamen. De batterijduur is erg lang, je kunt hem opladen met 30W.

Heb jij ook een Sony Xperia 5 III Zwart?

Bijzonder:
De opgeven minpunten "stock Android" en "Smal" zijn voor mij juist redenen geweest om te kiezen voor dit toestel. Kortom, het waren voor mij nog twee extra pluspunten. Het bepalen van plus- en minpunten is met het oog op bovenstaande derhalve behoorlijk subjectief (lees: persoonlijk).

Inmiddels heb ik de SONY bijna anderhalf jaar in mijn bezit. Recent is Android 12 geïnstalleerd en heb ik nog geen seconde spijt gehad van de aankoop.