Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Microsoft Wireless Mobile Mouse 6000 Review

RK88 13 september 2010, laatste update op 13 september 2010, 2.211 views

Microsoft Wireless Mobile Mouse 6000

Pluspunten

• uiterlijk, complete levering

Minpunten

• werking onder windows 7 m.b.t. de blauwe verlichting

Bij de muizen uit de reeks het volgende probleem:

Maakt slecht verbinding, en reageert slecht. Het blauwe licht wat er wel mooi uitziet gaat bij mijn Windows 7 systemen na het opstarten uit en gaat alleen nog maar aan als de muis uit slaapstand komt. Ik heb de muis al omgeruild om een defect uit te sluiten, maar na 4 verschillende modellen trek ik andere conclusies

Het uiterlijk is verder prima, en het scrollwiel werkt ook prettig. De muis ligt prettig in de hand, maar is mij net iets te klein. Daarom heb ik ook de grote variant aangeschaft om uit te proberen.

Tevens wordt de mobile 6000 keurig geleverd met een etui (zoals wel vaker zien bij Logitech). Het grote broertje wordt geleverd met een oplader.

Heb jij ook een Microsoft Wireless Mobile Mouse 6000?