Varmilo VA87M Vintage Days (MX Red Silent, Qwerty US) Review

jayb0 4 november 2021, 216 views Product gekocht

Varmilo VA87M Vintage Days (MX Red Silent, Qwerty US)

Moest alleen wennen aan de red silent switches dat de aanslag erg licht is. Soms kwam het voor dat als ik mijn hand op het toetsenbord liet rusten soms een toets indrukte zonder dat ik het door had.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust
  • Mooi

Minpunten

• Lichte aanslag

Verder zijn de MX red silent switches erg stil, stiller dan sommige gewone toetsenborden. Dus hiermee het grootste nadeel van mechanisch is weg en blijft alleen heerlijk typcomfort over :)

Ook had ik een keer een probleem dat mijn windows toets het niet deed, blijkt dat dit een gaming-functie is, zodat je niet perongeluk erop kan klikken tijdens het gamen. Dit kan je resetten

Heb jij ook een Varmilo VA87M Vintage Days (MX Red Silent, Qwerty US)?