1 review

Samsung DV90N62632W Review

Elsy 2 november 2021, 220 views Product gekocht

Samsung DV90N62632W

Spijt van mijn aankoop

Pluspunten

• mooi design
  • veel programma's
  • wifi met app

Minpunten

• slechte kwaliteit

Droogresultaat Score: 3
Heel mooie droger met een app op afstand te bedienen. Precies 2 weken na de 2 jaar garantie draaide de trommel soms niet meer rond of heel moeilijk. De reparatie werd uitgevoerd door CE repair waar ik overigens zeer tevreden over ben. De trommel bleek verzakt waardoor hij er een blokje onder heeft geplaatst. Dit kwam vaker voor omdat 9 kg eigenlijk veel te zwaar is voor de as. De blokjes had hij altijd bij zich.

In het jaar daarna begon hij na een tijdje vreselijk te brommen. Soms zo eng dat ik naar de zolder rende om hem uit te zetten. De volgende keer met het drogen ging het weer goed. Maar daarna begon het weer en de was werd niet goed droog of deed er wel 4 uur over. Monteur is weer geweest en het bleek de compressor te zijn. Dus die raakt oververhit of droogt niet meer. Droger zat vol condens. De monteur komt hiervoor nog terug om dit te vervangen.
Deze droger gaat dus veel te snel kapot. Ik ben dol op Samsung vanwege haar mobieltjes en de geweldige koelkast maar een droger en wasmachine kopen we niet meer van dit merk. (wasmachine is nu ook iets mee, komt monteur ook voor terug)

Heb jij ook een Samsung DV90N62632W?