NZXT Kraken M22

Niet beschikbaar
Specificaties CPU (closed loop), 120mm (1 fan) - Bekijk alle specificaties

NZXT Kraken M22 Review

Jean luc Picard 30 oktober 2021, laatste update op 17 mei 2022, 110 views Product gekocht

NZXT Kraken M22

Helaas slechte batch ontvangen, Na een week ventilator naar de k.....

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • RGB leuk, als je er van houdtkwaliteit
  • Goede support !

Minpunten

• nzxt cam Software ziet de fan en pomp niet.
  • Duur

Koelvermogen Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 1
Geluidsproductie (min) Score: 3
Na het overlijden van mijn oude corsair Hydro Series H80i, deze aangeschaft ivm de goede reviews. Ook de slangen leken me wat langer.

De bijgeleverde software nzxt cam herkend helaas de cooling unit niet. Drivers geüpdate zoals op de kraken site staat helaas geen verbetering.

Kon de pomp en de fan dus alleen via de bios instellen.

Na een week schrok ik van het geluid van de radiator fan. Koeler gedemonteerd nagekeken. Het bleek dat de ventilator los zat op het motortje. Deze terug op het motorhuis geplaatst, geen succes.

Lijkt of de lagers na een week naar de k...... zijn.

Ondanks de prijs, doe ik geen rma.

Aangezien ik de review niet kan verwijderen.

De beoordeling iets omhoog gedaan, naar aanleiding van het positieve en pro aktieve kontakt met de NZXT support afdeling.

Ik heb waarschijnlijk gewoon een slecht exemplaar gehad.

NZXT kon helaas niets meer voor mij betekenen, want ik had de koeler al weg gegooid, want ik was er helemaal klaar mee.

Service van NZXT is in ieder geval OK, helaas te laat voor mij.

Lennard nogmaals dank.

Heb jij ook een NZXT Kraken M22?

Contact NZXT : https://nzxt.com/support

[Reactie gewijzigd door Gipsy King op 28 april 2022 15:53]