ASUS TUF Gaming X570-PLUS (WI-FI)

€ 239,07
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X570 chipset - Bekijk alle specificaties

ASUS TUF Gaming X570-PLUS (WI-FI) Review

TheSiemNL 30 oktober 2021, 241 views Product gekocht

ASUS TUF Gaming X570-PLUS (WI-FI)

maakt een enorme teringherrie!!!

Pluspunten

• Goede chipset
  • Wifo

Minpunten

• teringherrie!!!

Layout Score: 4
Ik heb hem nu een maand maar mijn god dit is het luidste moederbord dat ik ook gehad heb. Het kreng is niet stil te krijgen. Af en toe denk ik dat de kast van de vloer komt zo hard draaien de fans. Firmware updates zijn klote. Geregeld dat ik hem download en de bios hem niet herkend als bios file. Is het zoveel gevraagd om een Windows tool te maken voor het updaten van de firmware.

Heb jij ook een ASUS TUF Gaming X570-PLUS (WI-FI)?

Ofwel je weet zelf niet goed hoe je in het BIOS fancurves kunt instellen of er is wellicht iets niet goed met je moederbord. Dat laatste zou ook weleens kunnen als je regelmatig niet een BIOS zou kunnen flashen omdat het BIOS bestand niet herkend wordt -- weet je zeker dat je een CAP file probeert te flashen, dat is de bestandsextensie die ASUS hanteert voor hun BIOS updates.

Ik draai zelf een ASUS ROG STRIX X570-E Gaming en mijn fans zijn lekker stil nadat ik het BIOS de fans goed heb ingesteld. En BIOS updates gaan elke keer meteen goed.