Philips Rapid Air-technologie, 1,2 kg, 6,2 l, zwart, Airfryer XL

€ 198,99
Specificaties 2.000W vermogen - Bekijk alle specificaties

Philips Rapid Air-technologie, 1,2 kg, 6,2 l, zwart, Airfryer XL Review

Gradus15 28 oktober 2021, laatste update op 28 oktober 2021, 694 views Product gekocht

Philips Rapid Air-technologie, 1,2 kg, 6,2 l, zwart, Airfryer XL

Pluspunten

• Stil
  • App Connect met recepten
  • Opties

Minpunten

• Snoer lengte
  • Gebruiksgemak
  • Geen rails

Deze airfryer 2x in huis gehad. In beide gevallen terug gestuurd. De friet van aviko wilde grotendeels niet gaar worden. Deze bleef rauw. (Moet 14 min op 200 Graden). Zo deed ik het ook bij mijn vorige, was altijd perfect (philips xl)

Bij het openen van de lade moet je 1 hand op de airfryer houden anders trek je de airfryer na je toe.

Indien je recept klaar is dien je het mandje met pan op een veilig plek te zetten vervolgens het mandje verwijderen. Indien je de pan na je toe haalt vervolgens het mandje er uit haalt valt de hele pan op de grond of het aanrecht. Een heel dom systeem. Er zit geen rails systeem in deze airfryer.

Reinigen. De pan heeft een knopje om het mandje te ontkoppelen. Boven dit knopje zit een plastic schuifje. Hier kom je moeilijk bij met het reinigen, of drogen. Tenzij je een compressor in de keuken hebt.

Deze airfryer is absoluut geen test winnaar en verdient geen badge, zoals te zien is op de website van Philips. Tevens is deze airfryer in prijs kwaliteit veel te duur. Philips ga je schamen!  Een B merk zal het beter doen.

Hier onder een voorbeeld. De linker bitterbal is deels nog rauw. Rechts is zoals het moet zijn.

Een ei koken kan ook met een airfryer. Maar niet met deze. Op 200 Graden na 8 minuten is het ei snotterig.

P.S. ik gooi altijd de hele inhoud van aviko crunch friet in de Philips xl airfryer.

Heb jij ook een Philips Rapid Air-technologie, 1,2 kg, 6,2 l, zwart, Airfryer XL?

De foto's doen mij denken aan een antireclame, schaadt de gezondheid enz.
Philips maakt geen Airfryers meer. Alles is verkocht aan een Chinees bedrijf wat de naam "Philips" mag gebruiken
Dat zou me niks verbazen. TV's maken ze zelf ook al jaren niet meer...
Waardeloze machine inderdaad , ik heb exact dezelfde ervaring.Alles duurt een eeuwigheid en dan is het nog niet te vreten... Had eerst een 1e generatie XL en dat werkte echt wel. Maar deze niet , en Philips geeft niet thuis. Het laatste dat ik ooit van Philips gekocht heb....