M-Audio Studiophile AV 40

Niet beschikbaar
Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 20 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

M-Audio Studiophile AV 40 Review

avdwalNewbie 28 oktober 2021, laatste update op 28 oktober 2021, 176 views Product gekocht

M-Audio Studiophile AV 40

Pluspunten

• kwaliteit geluid

Minpunten

• power switch aan achterkant
  • kwaliteit voeding

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
Prima speakers, maar de bouwkwaliteit laat te wensen over. Na 1-2 jaar af en toe gebruik begon de linker speaker een keer te roken, iets doorgebrand. De speaker doet het nog wel, maar bromt nu continue.Bij lagere volumes stoort het mij enorm. Bij hogere volumes valt het minder op. Liefst zou ik het laten maken, want de speaker an sich hebben een prima geluidskwaliteit voor bij een PC.

Deze week via MP een zelfde setje gevonden. Deze set bleek echter exact hetzelfde euvel te hebben, voor mij reden om dit als een productiefout te zien en niet als pech.

Heb jij ook een M-Audio Studiophile AV 40?