LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 85,95
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

luckeyluc 27 oktober 2021, 153 views Product gekocht

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Fijne gebruiksvriendelijke oordopjes. Mist wel enkele functionaliteiten.

Pluspunten

• Goede kwaliteit geluid
  • Noise canceling

Minpunten

• Relatief snel leeg
  • Schakelt niet automatisch uit

Over het algemeen erg tevreden met de oordopjes.
Het geluid is zuiver en de noise canceling werkt goed.
Koppelen met je telefoon gaat ook handig, je telefoon herkent de dopjes waarbij je de keuze krijgt om te verbinden en bluetooth in te schakelen, een functionaliteit die ik nog niet eerder heb gehad bij draadloze dopjes.

De ambient optie is handig maar werkt slecht op de fiets, iets waarbij ik juist deze functionaliteit zou gebruiken.
De oordopjes pikken het waaien van de wind langs de dopjes op als geluid, waardoor er veel geruis ontstaat.

De gratis app werkt goed, hier kan de equalizer worden ingesteld en kunnen wat andere instellingen worden aangepast.
Een nadeel is dat de in te stellen toetsen niet volledig aanpasbaar zijn. Hierdoor pas ik vaak per ongeluk de ruisonderdrukking aan, zonder dat ik het door heb.

Een andere functionaliteit die ik mis is het automatisch uitschakelen.
Als je je bluetooth aan laat staan, maar de oordopjes wel terug in het doosje hebt gedaan, blijven deze verbonden.
Voor mijn gevoel gaan hierdoor de oordopjes een stuk sneller leeg.
Ook als je de oordopjes op tafel legt, maar niet gebruikt, blijven deze aanstaan tot ze leeg zijn.

De laatste twee functionaliteiten ben ik wel gewend bij andere oordopjes in een lagere prijsklasse, en vind het daarom bijzonder dat dit niet op deze oordopjes zit.

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?

Dat klinkt als een productiefout, terug brengen! Ik had zelf de FN6 en die deed het wel goed. Ik had ook de DFP9, daar werkte de app helaas niet goed, maar had die wel meer functionaliteit zoals het aanpassen van controls. Werkt helaas idd niet op de oudere versies...