Trust GXT 708R Resto

€ 161,61
Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 708R Resto Review

sanders94 25 oktober 2021, 225 views

Trust GXT 708R Resto

Leuk om te testen, maar niet de moeite waard om te kopen.

Pluspunten

• mooi design
  • nette bekleding
  • eenvoudig monteren

Minpunten

• armsteunen
  • rugleuning
  • lage zitting

De stoel is goed verpakt. Makkelijk in elkaar te zetten door de duidelijke beschrijving.

Helaas ervaar ik de stoel minder als dat ik had verwacht.

Ik vind de rugleuning soms erg hard en geeft weinig steun. Het kussentje is geen toegevoegde waarde. Ook kan de leuning niet in een flexibele stand naar achter.

De stoel kiept vrij snel naar voren en je zit altijd laag bij de grond.
Ook de armsteuning vind in van mindere kwaliteit.

Heb jij ook een Trust GXT 708R Resto?

Heeft Trust in feite weer 179 euro betaald voor deze "review" van 9 zinnen ?
Miskoop ! Nee, niet de stoel, de "review". :+