Trust GXT 922 Ybar

€ 16,99
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 7.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 922 Ybar Review

abcDemiNewbie 24 oktober 2021, 80 views

Trust GXT 922 Ybar

De muis makkelijk is gebruik is en heeft veel mogelijkheden dankzij het snoer, de gliding pads en de driver. Daarnaast heeft deze een mooi en stevig design, zelfs in het donker.

Pluspunten

• Mooi design
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Luid geklik

De laatste twee weken heb ik deze muis voornamelijk gebruikt met standaard bezigheden en rustige spellen, aangezien ik zelf geen shooter spellen speel. De eerste indruk was dat de muis een mooi design heeft en een snoer van ruim twee meter lang heeft. Hierbij is een kabelbinder van klittenband geleverd, zodat de lengte naar eigen voorkeuren kan worden aangepast en de muis overal te gebruiken is. Hierbij komt ook nog eens dat de muis ook zonder muismat te gebruiken is dankzij de gliding pads aan de onderkant. Dit geeft veel mogelijkheden.
Daarnaast hangt aan de kabel een etiketje met een weblink waar de driver voor de muis kan worden gedownload. De muis kan gepersonaliseerd worden door de profielen, macro's, zes knoppen en zelfs de lichteffecten te programmeren. Dit programma is makkelijk er overzichtelijk, waardoor het niet veel tijd kost. Met de knop aan de bovenkant van de muis kan bovendien ook de snelheid aangepast worden, daardoor je makkelijk kunt switchten tussen verschillende situaties.
Om de knoppen aan de zijkant van de muis makkelijk te kunnen gebruiken, zijn mijn handjes eerlijkgezegd een beetje te klein. Ondanks dit vindt ik de toepassing prettig.
Mijn samengevatte mening is dat de muis makkelijk is gebruik is en veel mogelijkheden heeft. Daarnaast heeft deze een mooi en stevig design, zelfs in het donker ;).

Heb jij ook een Trust GXT 922 Ybar?